sobota, 18 sierpnia 2018

BELL HYPOAllergenic| paczka kosmetyków


Kiedy temperatura na dworze nieco spadła i żar nie leje się z nieba - w końcu można powrócić do makijażowych wariacji. Niedawno otrzymałam paczuszkę z kosmetykami od firmy BELL HYPOAllergenic i wszystkie z nich zdążyłam już przetestować. Z przyjemnością przychodzę dzisiaj do Was z recenzją ich produktów.





Kosmetyki zapakowane były w tej eleganckiej białej torebeczce. Zawartość paczki mnie bardzo ucieszyła, bo są to kosmetyki z serii Bell HYPOAllergenic - kompleksowa linia kosmetyków hypoalergicznych do makijażu, wszystkie są przebadane przez lekarzy dermatologów i okulistów, większość z nich to kosmetyki wegańskie.
HYPOAllergenic dostepne jest w HEBE, ROSSMANN oraz w esklepie Bell i drogeriach tradycyjnych.

Kto nie lubi malować ust latem? Zwłaszcza wtedy kiedy wypadałoby zrezygnować z ciężkich podkładów, korektorów i pudrów. Z pomocą przychodzą Metallic Liquid Lips by Marcelina razem z konturówkami. Na zdjęciu możecie zobaczyć cztery odcienie: 201, 202, 203, 204. Najlepiej swoje kolory oddają opakowania konturówek.
201 to kolor ciepłej pomarańczy, który lekko wpada w brąz.
202 to kolor świeżej maliny.
203 to pomieszanie czerwonego jabłuszka z delikatnym różem.
204 to typowa ciemna śliwka.
Wszystkie pomadki nabierają na ustach metalicznego blasku. Co ważne - nie lepią się ani nie powodują na ustach uczucia ściągnięcia. Kolor zostaje wyrazisty na ustach przez około 6 godzin. Po zjedzeniu posiłku bądź wypiciu soku - ściera się lekko w wewnętrznej stronie.
Mój faworyt to zdecydowanie numer 203, idealnie sprawdzi się u każdej blondynki z jasną karnacją.

Jeżeli lato - to obowiązkowo błysk. W połączeniu z różem to mieszanka idealna. Właśnie dlatego pokochałam Magic Glow Blush w odcieniu 01. Po użyciu uzyskałam świetlisty róż na policzkach - niesamowicie zdrowy, naturalny efekt - jak gdyby naturalne zarumienienie.



Jednak mimo wszystko lato zbliża się ku końcowi. Niedługo znów powrócimy do jesiennej, kolorowej pory roku. To jest też dla mnie powrót do produktów jak podkład lub korektor. Otrzymane przeze mnie produkty są w odcieniu 01 Porcelain i 02 Light Beige. Moim odcieniem jest zdecydowanie 01 i właśnie ten produkt polecam wszystkim bladym osobom. Podkład jest bardzo dobrze kryjący i nie daje też efektu maski. Jak na produkt za niecałe 30zł - jestem naprawdę pod wrażeniem! Light Beige to również kolor dla osób, które posiadają jasną karnację, ale wróciły właśnie z wyśmienitych wakacji i ton ich skóry uległ małemu przyciemnieniu.

Ostatnim już produktem jest Fresh Bronze Powder, który daje niesamowicie delikatny efekt. Zdecydowanie nie zrobi plamy na twarzy - nawet jak nałożycie go nieco więcej na pędzel. Na ciemniejszej karnacji - nie zobaczycie zbyt dużego efektu.

Podsumowując paczkę od firmy Bell HYPOAllergenic oceniam bardzo pozytywnie. Aż sama jestem zaskoczona - jak dobre są te produkty. Zdecydowanie mogę Wam je wszystkie polecić.

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy kreatywny komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia